Mijn werkgever

Bent U op zoek naar een baan in de ICT? Campus4 talent kan U hierbij ondersteunen. Er zijn speciale trajecten waar U zich bij kan aanmelden.

Harry Grotman was een kunstproject. Met de weinig middelen die ik had probeerde ik het verhaal van de kunst te vertellen. Het is uiteindelijk een mooi verhaal geworden. Sociaal waren we allemaal betrokken. Vandaag rond ik dit kunstproject af. Morgen vier ik feest.

Op 30 april is prinses Beatrix jarig. Zij is de moeder van onze koning Willem-Alexander.

Ik zet nog een paar tekeningen en filmpjes online maar daarmee is het boek van Harry Grotman afgesloten.

Hartelijk dank voor de betrokkenheid, ondersteuning maar vooral voor dank ik  U voor de aandacht!

Groet,

Harry Grotman

 

 

 

http://www.campus4talent.nl/

Leave a Reply

